Ponseti Clinic květina Ponseti Clinic květina Ponseti Clinic květina

Vnitřní řád poskytovatele zdravotních služeb

HCMARKET GROUP s.r.o.

Vážení klienti, rádi bychom vás tímto seznámili s vnitřním řádem našeho zdravotnického zařízení, jehož dodržování je nezbytné pro zachování stávající kvality péče a řádného poskytování služeb. Tento vnitřní řád je závazný pro veškeré mé klienty v provozovně Ponseti Clinic na adrese Dukelských Hrdinů 848/17, 170 00 Praha 7 – Holešovice.

Jako moji pacienti máte následující práva pacienta

  1. Máte právo:
    • na svobodnou volbu poskytovatele zdravotních služeb;
    • na poskytnutí služeb na náležité odborné úrovni;
    • na poskytnutí informací o předpokládaném zdravotním výkonu či službě;
    • na vyslovení svobodného souhlasu s poskytnutím zdravotních výkonů na základě předchozích informací;
    • na informace o ceně služeb nehrazených či částečně hrazených z veřejného zdravotního pojištění a o způsobu jejich úhrady, pokud to váš zdravotní stav umožňuje;
    • nahlížet do zdravotnické dokumentace a pořizovat z ní výpisy či opisy;
    • práva vyplývající ze zákona o zdravotních službách č. 372/2011 Sb.
  2. Nezletilé osoby mají právo na nepřetržitou přítomnost zákonného zástupce, popřípadě osoby určené zákonným zástupcem, pěstouna nebo jiné osoby na základě rozhodnutí soudu nebo jiného orgánu svěřen.

Pokud se chcete objednat

  1. V případě, že se chcete objednat na vyšetření či zdravotní výkon, je nezbytné se objednat předem, a to prostřednictvím recepce na telefonních kontaktech uvedených na našich webových stránkách, nebude-li s vámi dohodnut termín přímo lékařem při poskytnutí služeb. Nemáte-li přístup k internetu, jsou kontaktní informace umístěny na vstupních dveřích do našeho zařízení.

  2. Při objednání je nezbytné vždy dostatečně specifikovat, na jaké vyšetření se objednáváte, za účelem rezervace dostatečného času pro vyšetření.

  3. Vzhledem k charakteru našeho zařízení může v důsledku vytížení či nepřítomnosti lékařského personálu nebo jiné neočekávané situaci dojít k posunutí času objednání, o čemž budete vždy v předstihu informováni.

  4. Objednací lhůty jsou dány aktuální kapacitou a vytížením lékařského personálu.

  5. Pořadí pacientů určuje ordinující lékař.

  6. Klient je povinen dostavit se na vyšetření či výkon ve stanovený den a hodinu.

  7. Klienti, kteří jsou pojištěni, jsou povinni předložit průkaz příslušné zdravotní pojišťovny. Pracovníci mého zařízení mohou rovněž požádat o předložení průkazu totožnosti.

  8. Pokud se nemůžete dostavit v domluveném termínu do našeho zařízení, jste povinni nás o této skutečnosti bezprostředně informovat, a to nejméně 48 hodin před plánovanou návštěvou a dohodnout si jiný termín. Zrušení domluvného termínu v době 48 hodin a méně před plánovanou návštěvou je možné pouze v případě, že váš zdravotní stav neumožňuje poskytnutí služby a doložíte tuto skutečnost lékařskou zprávou.

  9. V případě, že se nedostavíte bez omluvy a termín vašeho vyšetření či výkonu propadne, je toto považováno za porušení vaší povinnosti.

  10. V případě neomluvené absence odpovídáte naší společnosti za škodu, která nám vznikne v důsledku nedostavení se na objednané vyšetření, a berete na vědomí, že vzniklou škodu budete v takovém případě povinni nahradit. V případě služby hrazené za přímou úhradu, tedy mimo systém veřejného zdravotního pojištění, činí výše škody částku ve výši ceny dohodnuté služby. Pokud nebude termín řádně zrušen dle odst. 8 tohoto článku, upozorňujeme Vás, že již uhrazenou částku na službu, která nebyla čerpána z důvodu porušení vaší povinnosti, započteme oproti náhradě vzniklé škody.

  11. V případě opakované absence, je možné toto považovat za neposkytování součinnost nezbytné pro další poskytování zdravotních služeb a může vést k ukončení poskytování služeb vaší osobě.

  12. Pokud se ve vaší domácnosti v době 7 dnů před plánovaným vyšetřením či výkonem vyskytovala infekční virové či bakteriální onemocnění (např. spála, chřipka, COVID-19, atd.) či jste byli v bližší kontaktu s osobou, u níž se takové onemocnění vyskytlo, vždy nám toto oznamte předem, aby nedošlo k rozšíření onemocnění na jiné pacienty našeho zařízení.

Ordinační doba

Ordinační doba je zveřejněna na našich webových stránkách a na vstupních dveřích do našeho zařízení.

Služby jsou našimi zaměstnanci poskytovány pouze v ordinační době.

Poslední klient je ošetřen 30 minut před koncem ordinační doby.

Chování v prostorách čekáren, recepce a ordinace

  1. Do prostor našeho zařízení je zakázán vstup osob pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek. Na základě rozhodnutí ošetřujícího lékaře jste v odůvodněných případech povinni se podrobit kontrole, zda nejste pod vlivem uvedených látek. V případě odmítnutí kontroly může lékař odmítnout provedení vyšetření či výkonu.

  2. Ve vnitřních prostorech našeho zařízení jste povinni se schovat slušně a ohleduplně k ostatním klientům a personálu našeho zařízení. Je zcela zakázáno chovat se vulgárně, agresivně či urážlivě vůči našemu personálu či ostatním klientům a takové chování může vést k ukončení poskytování zdravotních služeb vaší osobě.

  3. Ve vnitřních prostorech našeho zařízení je zakázáno kouřit.

Úhrada služeb

  1. Služby mohou být hrazeny z prostředků veřejného zdravotního pojištění, pokud je klient pojištěncem zdravotní pojišťovny, se kterou máme uzavřenu příslušnou smlouvu ve vztahu k dané službě nebo za přímou úhradu pacientů, kdy cenu služeb hradíte sami. O způsobu úhrady budete vždy předem informováni.

  2. V případě, že jsou služby pacienty hrazeny za přímou úhradu, tedy mimo systém veřejného zdravotního pojištění, jsou pacienti povinni uhradit tuto cenu před poskytnutím služby. Pokud by k úhradě před poskytnutím služby nedošlo, může být provedení služby odmítnuto.

Ukončení poskytování služeb

  1. Naše zařízení je oprávněno ukončit poskytování služeb zejména v následujících případech:

    1. prokazatelně vás s vaším souhlasem předáme do péče jiného poskytovatele;
    2. vyslovíte nesouhlas s poskytováním veškerých zdravotních služeb;
    3. závažným způsobem omezujete práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržujete navržený individuální léčebný postup;
    4. porušujete tento vnitřní řád, zejména se chováte vulgárně, agresivně či urážlivě k našemu personálu či ostatním klientům nebo se opakovaně bez omluvy nedostavíte na objednaná vyšetření a výkony;
    5. přestanete poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb.
  2. V případě ukončení poskytování zdravotních služeb dle písm. c) až e) předchozího odstavce, budete o této skutečnosti písemně vyrozuměni.

Ponseti Clinic

HCMARKET GROUP s.r.o.

IČ: 11797487

provozovna Dukelských Hrdinů 848/17, Praha 7

Kontakt


Dukelských hrdinů 17, Praha 7


info@ponseticlinic.cz


+420 607 001 007